Amatérská divadelní asociace s novou vizuální komunikací
Amatérská divadelní asociace na své facebookové stránce zveřejnila dne 4. 1. 2022 příspěvek oznamující novou vizuální identitu.
Pojďme se společně podívat, co si ADA v novém roce pro své příznivce připravila.
Na první pohled se může zdát, že nové logo je velkým úkrokem od toho dosavadního. Opak je však pravdou. ADA navazuje na svoje původní logo z roku 1990. Zůstává ústřední symbol, který je doplněn o výrazné barvy, používané asociací v posledních letech především na sociálních sítích.
Změna se netýká jen loga
Postupně dojde k úpravě podoby plakátů přehlídek, programových brožur, diplomů a dalších (nejen) tištěných materiálů. ADA si zřejmě řekla „když už, tak už“ a bere vše z jedné vody na čisto. V dnešní době je ucelená komunikační linka nedílnou součástí dobrého marketingu. Organizace jako ADA si novou tvář zkrátka zaslouží.
Kdy a kde pozorovat další změny?
Jedna z prvních přehlídek, kterou ADA v letošním roce pořádá, je Pražská oblastní postupová přehlídka (POPAD) v Radotíně. Termín konání přehlídky je 24. – 27. 2. 2022 a právě zde budou zjevně patrné další zmíněné vizuální změny. V průběhu ledna bude Amatérská divadelní asociace také spouštět přihlášky na nový běh Režijní školičky. Na facebookové stránce ADA budou postupně představováni jednotliví lektoři a náplň konkrétních předmětů.
Pro více informací sledujete web asociace a již zmíněnou facebookovou stránku.
Čtěte také >>> Rozhovor s Pavlem Hurychem o historii a činnosti ADA
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím,
vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!